27 Şubat 2013 Çarşamba

Garanti Bankası- Talent Camp Mülakatı

Bugün şimdiye kadar girdiğimin mülakatların en kısasına girmiş bulunmaktayım. Garanti Bankası'nın her yıl düzenlemiş olduğu bu güzel etkinlik için 15 dakikalık mülakatı yeterli gördüler sanırım. Mülakata başlamadan önce bir form verilip bizden doldurmamız istendi. Bu formda kişisel bilgilerimize ek olarak kariyer planlarımızdan, bankacılık ya da finansın özel bir alanıyla ilgilenip ilgilenmediğimiz sorulmuştu. Formu teslim ettikten sonra mülakat başladı. Öncelikle söyleyebilirim ki mülakat ortamı çok rahat, ik çalışanı da gayet güler yüzlüydü. 'Biraz kendinden bahset' cümlesiyle başlayan mülakatım anlattığım şeyler üzerinden ilgi çekici yerlere yönelik sorularla devam etti. Özellikle yurt dışı tecrübelerim, sosyal hayatımın üzerine sorular soruldu. Benim mi çenem biraz düşüktü yoksa zaman mı dardı anlamadım ama anlatmak istediklerim içimde kaldı resmen. 'neden Talent Camp' sorusuyla sonlanan mülakat alıştığım mülakatlardan biraz farklıydı benim için. Bundan önceki mülakat tecrübelerimle karşılaştırırsam bu mülakat biraz yüzeyseldi. Diğer mülakatlarda sorulan sorulara cevap vermek için durup düşündüğüm, kendimi zorladığım anlar olmuştu. Ama şimdiye kadar girdiğim mülakatlardaki ortak sorularım hiç biri sorulmadı.( ' bize bir gurup çalışmanı anlatır mısın?' , 'hiç istemediğin insanlarla çalışmak zorunda kaldın mı?' ) Belki de insanları sıkıştırmak yerine akışına bırak dinlemek istediler bilemiyorum. Bunlara ek olarak şunu söyleyebilirim ki mülakat için İK çalışanlarının okulumuzu gelmesi, bizleri genelde okullara uzak olan bölge müdürlüklerine davet etmemeleri çok iyi bir seçimdi. Sonuç olarak benim için sıkıntısız, rahat ve güzel bir mülakattı umarım sonucu da öyle olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder