5 Mart 2013 Salı

Mutlu bir son

Olumsuz sonuçlanan 2 mülakatımdan sonra sonunda iyi bir haber geldi ve Garanti Bankası-Talent Camp' e katılmaya hak kazandım. Şimdi dönüp bu mülakatımla başarısız geçen 2 mülakatım olan Deloitte-International Student Business Forum ve FinansUP mülakatlarını karşılaştırdığımda aslında bende değişen çok da bir şey olmadığını fark ettim ve şu sonuca vardım:' başarılı ya da başarısız mülakat yoktur sizi arayan ya da aramayan firma vardır' Belki bu düşüncenin arkasına sığınarak içimi rahatlatıyorum belki de bu başarısızlıklarımla kendime olan güvenimi kaybetmemeye çalışıyorum bilemiyorum:)
Talent Camp' e katılmak isteyenler için bir kaç tavsiye vermek istiyorum. Bu kampa başvurmadan önce ben bir bankada ne yapabilirim diye bir düşünün derim. Çünkü Garanti Bankası bu kampı her ne kadar öğrenciler için yapıyor olsa da, bu kampa katılan insanların kafasında bir gün Garanti'de çalışır mıyım sorusunun olmasını istiyor bence. Bizler bu tür programlara her ne kadar kendimizi geliştirmek için katılıyor olsak da,   firmaların bu tür organizasyonları kendilerine uygun çalışanları şimdiden tanımak için düzenlediklerini düşünüyorum. Eğer bu kampa katılmak istiyorsanız mülakat günü size verilen formda sorulan 'hangi sektörlerde çalışmayı düşünüyorsunuz' sorusuna bankacılığı eklemeyi unutmayın. Bir de mülaktta sosyal yönlerinizle başarılarınızı, akademik hayatınızı dengeli bir şekilde anlatmaya çalışın derim. Özellikle yurt dışında bir etkinliğe katıldıysanız bununla ilgili ayrıntılı sorulara hazır olun, bu etkinliğin size ne kattığını iyi düşünün. Son olarak da geleceğe dair planlarınızla bu kampın örtüşüp örtüşmediğini bir daha düşünün. Hayatınız boyunca her gün yeni bir şeyler öğrenmek, kendinizi geliştirmek istiyorsanız Garanti Bankası'nın aradığı siz olabilirsiniz.
Unutmayın ki tecrübe her alanda olduğu gibi mülakatlar konusunda çok önemli. İlgilenmediğiniz bir şirket olsa da tecrübe kazanmak için başvurun ve mülakatına katılın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder